My hero(s)

Wednesday, May 4, 2011

Akhirnya ...

Assalamualaikum dan Hai .
Yeahhhhhh !
Akhirnya , aku telah sampai ke Sabah dan bercuti di sana .
Fyi , memang best lahh okay .
Best sangat !
Ehh aku malas la nak bebel .
Nahh , tatapan for you all .


Kat Senai Airport .
Aku saje buad gaya macam orang nak gi London .

Kakak dan adeknya .
Ramai orang kata muke aku lebih 'matang' dari kakak .
Sampai sekarang aku tak paham maksud yang tersirat tu .

Aku kutip je bende alah ni . 
Then , posing la ...

Snorkeling . Eh snorkling lahhh .

 Mount Kinabalu :)

Dalam flight . Uwwwww !

Jakunn gila gaya aku aku .*muke bangang*

Kat dalam toilet Palace Hotel . 
Gilaaa bapakkkk cantekkk siottt toiletnyaaa .

Ni Tiramisu . Ayah aku beli untuk aku .
The price is really reasonable lahhh .
Just RM 37.90 .
Berbaloi - baloi !
Ayah dan makwe-makwe ayah :)





Act , ade banyak lagi pic yang aku/family snap . 
Laen kali aku upload lagi okayyy ?


See you guys . Okay bahhhh .

Wassalam ~

No comments:

Post a Comment