My hero(s)

Wednesday, September 21, 2011

Siapa comel?!!!!!! Yeahhh Nana.

Assalamualaikum dan hai bruh bruh sekalian. Siapa rindu saya angkat hidung! Hahaha omey nyaaa korang. Muah pipi sikit :* Okay, dah lama gilaaaa saya tak update blog. K serious rindu nak taip ayat panjang-panjang. Hahahaha. Okay saya sebenarnya malas nak post tapi my future-sister-in-law suruhhhh woooo. Hehehehe hai Kak Ngah :) 


Amboiii tudiaaaa Kak Ngah saya .

Okay, kenapa Kak Ngah suruh saya update blog? Ok teka ah semua cepat teka! Hahahaha sebab Kak Ngah sent MMS saya photo Nana (my-future-sister-in-law) Hahahaha okay serious saya macam OHHH MYYY COMELNYAAAA NANA !!!!


Nanananananananana you are the music in me :)

Haiyooo title photo tanak kalah. Serupa tak macam Syikinn Rahman? Wehhh haku nak tanya ni. Syikinn Rahman tu siapa? Hahahaha saya ok saya! Masa saya dapat MMS tu saya rasa terharu sampai nak nangis Wuhuhuhu T_T Bak satu kotak tisu sini, haku nak lap hingus. 



Hehehehehe Nana,  stay cute, stay gojes, stay pretty :3 Love you muchhhhhh. 



Nana, lepasni buat muke camni pulak eh? Hahaha

Okayyyyyyy tadi saya saja berangan lepastu amik camera lepastu pakai pashmina lepastu saya posing lepastu three. Hahahaha k tak lawak lansung. Mende haku merepek ni?



Special to my Nana <3

Sayang Nana :) Eh eh eh, sayang abang Nana jugak. Eleh Najwa. Bangge leteww. K sayang semua muah muah :* Semoga kita semua jadi satu family , InsyaAllah. Eh, Najwa dengan kakak saya (Kak Reen) akan menghadapi PMR 4 Oktober ini so Good Luckkkkk guysssss! 

Okbye.

No comments:

Post a Comment