My hero(s)

Saturday, August 20, 2011

I'm in love kbye

Assalamualaikum dan hai semua :) Salam Ramadhan Al-Mubarak <3 Okay , semua puasa tak hari ni ? Hahhh? Puasa ? Okay macamtu lah anak ibu :3 Puasa tauuu .

Firstly , saya nak bagitahu kat dunia yang saya dah suka someone . Tepuk ah tangan sikit . Hehehe :3 Saya suka dia sebab dia baik, dia tak jahat errr tak jahat dengan baik tu bukan ke sama ? K lantak ahh . Dia tu rockkk okay . Texting dengan saya pun tak main ahh bahasakan saya awak saya awak . It's toooo jiwang . Aku kau aku kau kira okay lahh kan? Okayyy itu semua tak penting . Yang penting , saya nak tunggu dia  habis PMR . Tinggal 43 hari lagi . Hmm sabar Syikinn sabar ....


I will be your doctor if you sick . I love you :*

Saya tak tahu sama ada saya tepuk sebelah tangan ke tepuk dua belah tangan . Hikhikhik .

p/s : tu name teck masa primary school and yeahhh 3 years i being a doctor at school . 

Ok bye :)

No comments:

Post a Comment