My hero(s)

Saturday, July 30, 2011

Future

Assalamualaikum dan hai semua :) Hari ni saya tak pergi darjah khas . Then , kawan saya Chacha text saya . Cisss minah tu macam marah saya je saya tak datang . So-so-sory :( Aku bukan sengaja tanak datang , bangun pagi je dah pukul 10 pagi dengan kepala aku yang berat serta pening . Haaaa , dah macam buat report pulak :3 So-so-so-sory lagi sebab tak boleh pergi Mall makan dengan kau Cha . Aku terima kalau kau nak kutuk aku cakap cam hape . Soryyy Cha \:

Okay , cukup untuk drama Jejak Kasih . Petang tadi saya tidur tiba-tiba eh eh nak post pasal ciri-ciri bakal suami idaman la . Apa ? Diam lah hengkau , lantak haku lah nak post pasal apa . Cehhh , tetibe jadik ganas , pasal apa ? Okay bebeh , baca dengan tenang dan tegang . Hahh ? Ahhh sudahhhh -.-


1 - Tak tinggal solat :) Okay , ini paling penting sekali ye bakal suami guwe . Ye aaa , dengan adanya agama yang kukuh maka dapatlah membimbing saya ke jalan yang benar . Cehh ayat tanak kalah siot .

2 - No smoking :) Saya memang tak suka pada asap rokok . Bagi saya asap rokok tu eeei eeww yekkkk . Bukankah asap itu makanan syaitan ? Plus , kalau saya hidu banyak asap tak kira lah asap kemenyan ke , kenderaan ke , bakar sampah ke kepala saya akan jadik sakit secara mengejut . So , katakan tidak kepada rokok ( kalau nak jadik suami saya :p ) Lalalalalalalalalalalalalalala * buat muka takde perasaan *

3 - Lesung pipit :) Awwwwwwwwwwww :* Mehhh sini kiss sikit bakal mak mertua . Terima kasih lah makcik lahirkan anak ada lesung pipit . Kalau boleh , yang ada lesung pipit la . Nampak comel bukan ? Ye , sangat comel di mata saya juga di mata ibu saya . Sejak bila pulak ibu cakap suka lelaki ada lesung pipit ? Memandai je buat cite tak pasal2 kene hempok dengan batu lesung , ape pun tak boleh :p


Hai , awak nak jadik suami saya tak ?

4 - Brutal :) Eh eh jap , bukan brutal goyang-goyang kepala atas-bawah-atas-bawah eh bukan okay kepala hotak kau . Brutal di sini macam open-minded . Eh open-minded tu sama ea macam brutal ? Ahhh lantokk errr blog haku sukati laaa nak tulis cemane :p Haaa , saya nak yang brutal ala-ala open-minded sebab rasanya boleh kekal kot relationship sebab saya pun manusia yang open-minded . Ye kot , agaknya .

5 - Romantik :\ Errr okay macam tak brutal pulak lelaki romantik ni . Ye aaaa tiap masa macam asyik nak pegang tangan je kan ? Woi , tak kawen lagi kau jangan ngengade nak pegang-pegang . Aku bukak silat aku terus terbisu kau . Cehh kenapa ni tetibe nak jadik ganas ni ? Okay lah , saya tak berapa minat lelaki romantik ni tapi kalau tiap hari bagi bunga rose pun bolehhhhhhh :3

6 - Comel , stylo , cool , blabalabla :) Malas kot nak terangkan satu persatu . Okay la , lelaki yang sejuk mata ibu saya pandang ialah lelaki yang comel . Kekadang ibu saya join duduk sebelah saya time saya online Facebook . Then , mula aaa saya tunjuk lelaki yang bagi saya comel sangat :3 Bile saya tunjuk pada ibu mesti ibu cakap ' Ni ke yang adik cakap comel ? Huhhhhhh ' K ibu saya memang camtu , taste ibu saya taste antarabangsa . Cewahhhh ibu ni kalau adik bawak yang comel-comel ibu jangan terpikat pulak :p


Tengok aaa , dah lah ada lesung pipit . Lepastu , comel pulak :3


7 - Terima saya seadanya :) Ya , saya banyak kekurangan . Banyak sangat sampai kekadang saya rasa macam kenapalah aku macam ni ? Ishhhhhh tak suke tak suke ! Jangan merungut Syikin . Allah cipta kau camtu ada sebabnya . Allah cipta sebaik-baik manusia , sebaik-baik kejadian . Semua orang ada kelemahan dan kelebihan . Jadi , pasangan saya kena terima saya seadanya . Ciss macam memaksa je ayat ._.


Saya rasa itu je kot yang saya boleh list ciri-ciri bakal suami idaman . Ye , saya baru Form one tapi tak salahkan kalau kita merancang dari sekarang ? Tak salahkan kalau kita berdoa dapat pasangan yang baik dari sekarang ? Saya tanak bercouple , saya cuma nak cari suami yang boleh bawa saya ke syurga bukan boyfriend yang selalu remaja sekarang puja . Cehh .

Ok bye .

No comments:

Post a Comment