My hero(s)

Friday, July 1, 2011

Apa pun tak boleh

Assalamualaikum dan hai pembaca . Ehhh sebelum itu , izinkan saya berbahasa saya saya awak awak dalam post ni . Fuhhhh saje nak try . Mane lah tahu , kalau dah biasa  boleh teruskan . Yeahhh Syikin you can do it beby !


Apa caption yang sesuai dengan photo ni ?

Saya bukan nak post pasal petang tadi ibu saya goreng keropok kat dapur lepas tu saya dengan adik makan . Bukan bukan , saya bukan nak post pasal semua tu . Saya cume nak bebel sikit . Saya nak bebel pasal segelintir kawan kawan saya yang tak suke nama mereka 'disebut' dalam blog saya . Ehhh , bagi saya siapa yang tetibe cinggg cinggg name die 'disebut' dalam blog buruk saya ni kira bertuah tau . ( cinggg cinggg tu bunyi magic macam kat dalam kartun tu . Tak paham sudah ) Ehhh , kenapa dia orang rasa macam Hoi kau ni nak sebut sebut nama aku dalam blog kau tu pasal apa ? Aku tahu kau padam post kau pasal aku . Semua sekali . Kau paham tak ? Saya rasa entah kenapa dengan dia orang ni . Nak kene bagi chocolate dulu ke baru dia orang bagi saya post pasal mereka ?

Kadang kadang saya rasa marah sangat . Kalau saya tak post pasal dia orang , nanti dia orang macam Alaaa kau ni , asyik aku je yang kau tak sebut dalam blog kau . Hak alahhh , batak gila la kau !  Hmmm memang saya tak paham . Saya rasa marah sangat . Lepas tu nak bagi penyepak sorang sorang . Ok tak tak . Usually , yang marah saya sebab post pasal dia orang ialah Lelaki . Saya tak tahu lahh kenapa . Maybe dia takut makwe dia orang marah kot . Saya takde pun bahasakan baby baby sayang sayang . Takde ok takde ! Saya ada otak lagi . Lagipun , saya jaga hati peminat-peminat saya yang lain . Hahahahaha tipu je ok . Saya takde peminat pun :p

Konklusinya , saya akan jarang cerita pasal kawan lelaki saya dalam blog . Saya akan cerita pasal mereka yang tak kisah dengan ayat ayat saya terutamanya classmates saya . Kawan lelaki dalam kelas saya lansung tak amek kisah saya nak tulis pasal apa kat blog . Kawan macam ni lahh saya panggil stylo :)

Huhhhhhh , kawan lelaki yang lain memang tak stylo .
Menyampah sangat :p

Ok bye .

No comments:

Post a Comment