My hero(s)

Friday, July 1, 2011

Kesah apa kalau aku single -.-

Assalamualaikum dan hai pembaca . Hari ni sekolah saya ade buat Hari Sukan . So , saya pergi lah kann . Alaaa memang tak masuk ape ape acare pun . Saje nak jerit bagi sokongan kat students lumba lari tadi . Balik rumah je terus gune bahase isyarat . Suare saya dah takde beb -.- Sakit tekak .

Macam mane rumah sukan guwa boleh kalah ?
Haaa kan dah marah -.-

Okay , masuk hari ni dah 3 bulan 1 hari saya single-kan diri . Yeahhhh saya rasa macam nak couple Hmmm tapi itulah takde sape nak kat saya kan ? Alaaa takpe la . Ibu saya kata lama lagi saya nak kawin . Umur saya baru 13 tahun . Belum lagi 31 tahun . Kan kan ? Hmm saya cadang nak kawin dalam umur 25 tahun . Hihihi dah dah . Ape ape hal , bawak je la rombongan meminang awal awal datang rumah saya . Sah sah kene tendang dengan Encik Rahman :) Ok tak tak . Ayah saya cuma halau je . Kire okay la tu kan ? Ayah saya bukan nak cubit pipi mereka sampai terkeluar lemak pun -.-


Okay , cukup untuk semua itu . Dalam 2-3 hari ni kan , oppp oppp sebelum itu , saya bukan nak bangga diri ke belagak ke hidung tinggi ke apa okay . Saya cume pelik dengan segelintir kawan Facebook yang nak couple dengan saya . Ehhhh , saya ulang sekali lagi . Saya bukan nak belagak konon aaa saya budak hot ehh bukan bukan . Saya manusia biasa jugak . Hot hot tak ke mana wei . <-- ayat yang selalu digunakan . Saya tak tahu apa keistimewaan saya sampai ada yang bagi message via Facebook ajak couple dengan saya . Saya takde la macam Wei kau , kau sedar lahh diri sikit . Kau tu lansung tak sesuai dengan aku . Hak alahhh , lu balik lu balik . Saya tak macam tu okay . Saya tolak ajakan couple mereka dengan baik . Saya takde nak marah marah mereka . Saya tahu mereka ikhlas dengan saya . Tapi , takkan lah nak couple dengan 5 lelaki dalam satu masa ? So , kene lahh adil . Saya kan nak jadik peguam . # eh apa kene mengena ?


Kesimpulannya , saya tanak couple buat masa sekarang . Belajar dulu okayy ? Saya tanak leka dengan semua ni sampai nak mengaji pun tak sempat . 24 jam bergayut kat handphone dengan boyfriend . Saya nak belajar sampai universiti ewahhh kemain lagi lepas tu baru nak cari boyfriend . Hehehehehe .

Ini lahh boyfriend saya . Hahaha adek laa wei .

Ok bye .

No comments:

Post a Comment