My hero(s)

Friday, July 22, 2011

Semua orang akan rasa dihargai :)

Assalamualaikum dan hai pembaca semua :3 Hari ni saya dapat paper Science . Mase hari Rabu ( 20.7.11) saya ada periksa Science . Amboii kemain cepat lagi ye Cikgu Mas kesayangan saya mushukk mushukk tanda . Errr saya macam nak terkejut dengan result saya . Saya macam nak sedih dengan result saya . Hwmmm : |

Nak bangge ke tanak , nak ke tanak .. hmmmmmm


 Okay , saya mengaku ada peningkatan sikit kot . Mase peperiksaan yang lepas , saya kene rotan sebab dapat 65% je . Untuk makluman , Cikgu Mas cume tak rotan bagi students yang dapat 70% dan keatas . 70% dan keatas sahaja . So , peperiksaan kali ni memang saya bertungkus-lumus banyak . Sebenarnya , saya macam sedih sebab saya terget dapat A tapi rupanya saya dapat B . Then , balik rumah ibu nasihat aaa suruh saya belajar dengan lebih lagi sebab peluang saya nak dapat A tuuuu ada . Cume kita je yang nak ke tanak . Tu je . 

Thankss :)

First saya dapat comment ni saya rasa macam Ya Allah , memang salah aku .... Saya mengaku peperiksaaan yang lepas saya dapat result macam longkang sebab cinta . Bayangkan , esok periksa then lansung tak belajar lepastu bergayut kat handphone dengan boyfriend . Okay , memang salah saya . Saya tak sedar bende tu leka kan saya . Saya rasa macam eeeei bodohnya aku :(
 

:D

Jadi , saya berazam ( cehh ) yang saya akan ketepikan dulu perasaan saya dan akan berlajar bersungguh - sungguh * angkat tangan ikrar .  InsyaAllah , saya akan banggakan ibu ayah saya dulu baru saya banggakan diri saya . Saya tahu saya bukan anak yang baik sebab saya banyak buat dosa dengan ibu ayah . Saya selalu punahkan harapan mereka . Saya akan bangkit dan menjadi Nurailin Asyikin yang baru :D * tepuk tangan tepuk tangan .


p/s : lagi berapa hari nak puasa . Ya Allah , semoga Ramadhan tahun ini akan menjadi Ramadhan yang terindah dalam diri kita semua . amin -

Ok bye .

4 comments:

  1. kalau blog awk ni ade function utk LIKE entry (cam blog saye.. hehe), konfirm saya akan klik LIKE untuk entry ni... <3

    ReplyDelete