My hero(s)

Sunday, July 24, 2011

Sejarah.

Assalamualaikum dan hai pembaca . Hari ni saya busy sangat sebab nak buat nota bagi subjek Sejarah . Hmm balasan bagi orang yang suka buat kerja last minute . Sila beri padan muka kepada saya :(

Saya benci subjek Sejarah sebab bagi saya alaaa buat ape nak ingat/kenang bende yang dah lepas ? Yang dah lepas tu lepas aaa . Cehhh macam good-good je ayat saya ni . Ha-ha-ha-ha-habis lah kalau cikgu Sejarah baca ni . Sory ye cikgu Sejarah :)

Tapi , sebagai Nurailin Asyikin ( cehh ) saya tetap menyiapkan nota Sejarah untuk dilekatkan di papan kenyataan kelas . Lihat bawah ye anak-anak :3


 First :)

 Sejarah bab 8 tingkatan 1 2011 :)

 Sory eh cikgu tulisan cam tahi :)

 ' Belajar mencintai dari dicintai '
( ayat tu macam ayat sape ek ? )
* sory ye awak ter-copy :)
 Sape yang buat wei ? Syikinn Rahman .
Sape Syikinn Rahman wei ? Saya laaa :)

Sape yang buat kerja ni semua ? Saya laaaa .
Cantekkan ? Tengok tangan aaaa :p

Saya berazam , akan menyukai Sejarah even subjek ni nampak macam susah . Sila beri sokongan padu ye anak-anak sekalian alam :D

Ok bye .

No comments:

Post a Comment