My hero(s)

Wednesday, July 27, 2011

Monitor

Assalamualaikum dan hai semua :) Hari ni best sangat sebab hahahaha hari ni subjects yang saya belajar semua best-best . Betul , masa pertama Sejarah lepastu Math lepastu English lepastu Bahasa Melayu lepastu Pnd.Seni lepastu balik . Best doooooo even saya tak suka waktu balik yang lambat iaitu pukul 1.40 pm . Ayoyoyoyo dulu masa sekolah rendah balik pukul 1.10 pm . Eh , sekolah rendah kan saya balik pukul 2.10 petang . Eh eh , apa ni ? Kenapa saya rasa sekolah rendah balik macam lebih cepat dari sekolah menengah ni ? Haaaa sudahhhh :p


 
Siapakah Puteri Islam itu ? Ye , saya . . . . .


# Saya takkan update blog sampai hmm err tak tahu bila . Mungkin next week baru update , agaknya . Maybe dah nak dekat Ramadhan saya update . Alaaaa , tengok aaa nanti kalau rajin :3 Tau tau ? 

Ok bye .

No comments:

Post a Comment