My hero(s)

Friday, June 24, 2011

Anehhhhhh :P

Assalamualaikum dan Hai :) Soryy ahhh rasa macam dah lama pulak tak post/update blog . Cehhh padahal semalam dah update . Macam bangang je nepal ni :p Okayyy , sejak akhir akhir ni ewahhh kemain bahasa kau Ailin cantek betul kalau cikgu bahasa melayu kau baca menangis macam hilang suami . Kepala hotak ahh cikgu bahasa melayu aku belum kawin lagi camne nak dapat suami ?

Okay , aku bukan nak cakap pasal nepal ke , cikgu bahasa melayu ke , suami ke , Afiq ke , ehhhhh apa kene mengena ? Hahahaha . Aku nak cakap pasal akhir akhir ni aku suka gilaa bhai edit photo aku yang tak seberapa nak cemerlang ni .

 Gambar ni macam ala ala nenek kan ? A'ah muke kau letewww .

 Konon aaa konon aaa . Bibir tuuu -..-

 Errrrrrrrrrrrrrrrr -.....-
Takyah aaa tanye ape ape .

 Palinggg theeee burokkkkkzz :)

 Semalam baru aku posing sesorang dalam bilik hahahaha.

Teddy bear tuuu ada orang handsome bagi .
Hehehehehehehehehe .


Sumpah , aku rasa photos macam tak jadik cantek pulak . Kan kan ? Rasa macam photo photo ni aku nak campak bawah tanah je . A'ah kepala hotak kau bawah tanah . Nampak sangat tak logik . Pergi aaaaa humban kat muke Afiq ke opp opp lagi aaa mintak penampar . kbyee hahahahahaha okay tak tak . 

Bila aku pandang photo ni macam hodoh pun ada , macam tak comel pun ada , macam tak menarik pun ada , macam mintak couple dengan Afiq pun ada . A'ah kepala hotak kau . Terbatuk -batuk dia kat rumah tu kang kau sebut sebut nama dia kat blog ni . Hak alahhhh , suka hati aku lerrr .

Okay bye .

p/s : kalau suka baca post kiteww , tekan ahhh LIKE kat bawah tu . kalau tak jumpe , buat2 jumpe :D hihi

No comments:

Post a Comment