My hero(s)

Wednesday, June 22, 2011

Ya Allah :'(

Assalamualaikum . Hai semua :) Hmm okay today hari diskusi/hari terbuka/hari amek report kad atau lebih tepat hari dengar ibubapa membebel pasal result peperiksaan anak mereka . Hari ni ayah tak dapat datang so ibu je lah kan yang datang . Gembiraaaa tau tau :) Kat dalam kelas ramai lagi ibu ayah tengah tunggu giliran . So , ibu aku duduk ah dulu . Takkan nak berdiri je kot . Gila ape ?



Tiba lahh giliran ibu dengan aku . Cikgu aku bukak fail aku then amek kertas gred aku . MasyaAllah . Haaaa kau ! 1A1B5C1D aku dapat . Selama aku berade dalam alam persekolahan gred C aku jarang dapat . Apetah lagi gred D yang tak pernah pernah aku dapat . So , aku berazam nak jarang online . Aku nak padam/musnahkan/binasakan/bunuh gred C dengan D . Aku target gred A dengan B je . Baru ahhh ibu ayah aku bangge dengan aku .


Nasib baik ahhhhhh ibu tak rampas handphone aku dengan broadband . Kalau tak , memang aku tak boleh hidup lagi ahhh aku cakap . Fuhhhhh , terima kasih ibu ayah :)
I loveeee youuuuuuu :*


p/s : study dho study !

No comments:

Post a Comment