My hero(s)

Saturday, July 23, 2011

C'mon bebeh

Assalamualaikum dan hai pembaca . Hari ni saya macam letih sebab tadi sekolah agama . Ye , setiap hari Sabtu saya kene pergi sekolah agama . Kemain lagi uolls sedap tarik selimut sampai kepala , saya kene pergi sekolah . Tapi takpe sebab apa yang saya belajar setiap hari Sabtu ialah ilmu akhirat . Ilmu dunia pun jangan aaa kita semua tinggal okay :3 ( cehh )


Hmmm hari ni saya nak post khas untuk pelajar UPSR , PMR dan SPM 2011. Berilah saya peluang nak jadik guru kaunseling hari ni . Boleh kan , boleh kan ? Alaaa boleh laa :p <-- baca dengan nada yang gedik . Trimas - Act , saya dah ketandusan idea nak post pasal apa . Hwmmmmm :\


Okay , kalau kire gune jari dalam beberapa bulan lagi kan nak hadapi semua peperiksaan tu ? Ye , saya seorang pelajar Form one dan tahun lepas saya menghadapi UPSR . Lepastu dapat ... 4A je :( Eh hello ? Okay lah tu kan . * agaknya * Saya sedar saya tak berapa pandai then malam sebelum UPSR tu saya nangis  nangis hmmm maybe sebab tension kot . Esoknya macam tak boleh fokus jawab soalan . K sangat rugi di situ .


Saya Nurailin Asyikin errr ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada penduduk penduduk dewan peperiksaan terutamanya adik saya yang akan menghadapi UPSR , kakak saya yang akan menghadapi PMR , bekas pakwe saya yang akan menghadapi  SPM <-- BACKSPACE . Haaa ! Tak lupa kepada warga sekolah saya hehehehe kene aaa sebut , ye dak ? Saya doakan semua akan dapat yang terbaik . Amin :)

Ingat eh , berdoalah kepada-Nya kerana Dia lah satu-satunya tempat yang terbaik kita berdoa . Semoga doa kita diterima Allah . Amin -


Good luck all :) 
* print photo di atas dan bawa masuk dewan mase periksa . gerenti boleh jawab :p k tipu je .


Ok bye .

2 comments:

  1. nk print letak dalam wallet, baru leh laju wat keje, kaki pon tak saket. hehehe~

    ReplyDelete
  2. hek elehhh . konon aaa konon aaa :p

    ReplyDelete