My hero(s)

Thursday, July 21, 2011

Tolong aaa jangan jilat ludah balik . Geli beb -.-

Assalamualaikum dan hai pembaca . Alhamdulillah , puasa dah nak dekat kan ? So , bagi sesape belum ganti tuuuuu , sila sila aaa ganti ye cik kak . Ok saya pun berbaki 2 hari lagi . Hmmm nak ganti cepat cepat ni :3

13 August 2010 , Jumaat . * hari tak sure .
Okay , bagi saya tarikh ni istimewa . Sebab , ini ialah tarikh rasmi saya dengan errrr hmmm Muhamad Haziq couple . Time tu kitorang same same darjah 6/satu kelas . So , senanglah kannnn :3 Saya sayang dia . Hmm tu tak dapat dinafikan lagi . Tapi sekarang saya sayang dia sebagai kawan . Dulu , dia lah yang ajar saya erti kesabaran ( cehh ) , ajar saya jadi seorang manusia yang berguna . InsyaAllah suatu hari nanti :) Dia baik dan selalu tegur saya kalau saya kwangajor ke makan mase rehat sambal ada kat pipi ke hahaha okay semua dia tegur . Dia prihatin dan sebab tu saya takut kehilangan dia . Ya Allah , betul saya takut kehilangan dia :(
Hai Haziq </3

Saya mengaku , saya banyak buat salah dengan dia . Banyak sangat . Hari hari saya marah dia tak tentu pasal macam aaa saya ni diva . Ya Allah , berdosanya aku :( Saya selalu cemburu buta kalau nampak dia rapat dengan kawan baik saya . Kawan baik je kan , kenapalah saya ni ego sangat ? ... Saya control dia tak kasik dia bercakap pun dengan perempuan . Kalau saya nampak , satu hari saya tak tegur dia . 2 hari saya tak reply text dia . Teruknya saya !


Hai surat cinta </3

Mase dulu , kitorang jarang kot bertexting . Kalau tanye kerja rumah tuuuu text aaa itupun kalau ade kredit sebab dia guna nombor Celcom . Saya pulak Maxis . Bayangkan aaa berape posen kene tolak kalau nak text . Cehhhh , itupun nak berkira . So , saya main aaa surat cinta . Hahahaha kalau kene rampas dengan guru disiplin , habislah wei . Dua dua kene pecat .* kitorang pengawas . Ada satu hari tu saya ingat lagi dia cakap kat saya camnik ' Wei Ailin , kau jangan carik pakwe lain tau kalau dah masuk sekolah menengah . Janji dengan aku doo . Aku sayang kau </3 ' . Okay , sangatlah romantik even ganti nama diri kitorang macam kwangajor sikit . Takpe , i like that :D


Hai Muhaz </3 


Mase sekolah dulu cehhh macam dah tua je ayat saya ni . Hihihi . Okay , mase zaman UPSR dulu kitorang ada nama panggilan yang tak berape nak kiut  . Hehehehe sumpah saya rindu sangat nak dengar dia sebut nama comel saya . Nama saya Linas . Nurailin asyikin . Nama comel dia pulak Muhaz . Muhamad Haziq . So , nampak aaa macam Eh , sape Muhaz hah Ailin ? Kau dah putus ke dengan Haziq ? Kalau kawan baik Haziq pulak macam Eh , hah Linas ? Makhluk mane tu Haziq ? Bile kau putus dengan Ailin ? Nampak aaa macam misteri jeng jeng jeng padahal same je orangnye . Kahkahkah , k tak lawak mane pun .



Ada satu hari tu sekolah kitorang buat lawatan . Naik aaa bas gi sane . Mane entah muzium kot tak silap . Lepastu , alahhh malu aaa nak cerita . Hehehe kitorang duduk sebelah sebelah atau dalam bahasa omputih , side-by-side Cewahhhh :3 Lepastu , saya amik handphone dia then bukak aaa lagu ape entah . Saya rasa macam pernah dengar lagu tu lepastu saya syok sendiri nyanyi sebelah dia . Macam orang sewel then dia tengok saya kecik-besar-kecik-besar . Saya kata 'Kau pahal tengok aku macam tu ? ' Saya rasa dia malas nak layan saya tapi dia pun join nyanyi dengan saya sekali . Manusia tu memang aneh betul .


Aku rindu kau , Haziq :3


Tapi , se-sweet mane pun kitorang tetap putus jugak . Terima dengan hati yang redha tu jalan yang terbaik :) Semoga Haziq berjaya dekat MRSM Pontian . Saya dan keluarga selalu doakan dia sihat kat sana . Amin -


Air liur yang kita dah ludah , jangan jilat balik .
Same jugak macam saya . Kenangan saya dengan Haziq hanyalah sekadar kenangan :)


Ok bye .

5 comments:

  1. wah sweet !!! tp kalau ada jodoh ada la ye .. sabar ok :)

    ReplyDelete
  2. bila bersemadi warna cinta,
    pudarlah segalanya,
    tiada mentari lagi,
    yang mengiringi perjalanan.

    masihkah bersedih pada hakikat,
    dikurniakan padamu,
    bukankah cita-citamu,
    memperjudikan kasih sayang ??

    ****************************************

    perjalanan masih jauh, bercinta skrg tak menjamin ape2 sayang.. kita takut bila awk bcinta akn mndatangkan bahaya. awk masih belajar lagi. soal cinta ni, tolak lah ke tepi dulu k.

    sy kata semua ni bdasarkan pengalaman yg sy dah lalui selama sy hidup lebih 21 tahun, dah masak dgn bende2 ni. dlu pon time skolah, saya pon bercinta juga. semuanya berakhir dgn kegagalan.

    sayang, fikirkan masa depan, kelak nanti awak akan menyesal.

    hanya sebuah nasihat, bukan paksaan. dari abg yang mnyayangi adiknye. <3

    ReplyDelete
  3. Aim : Hmmmm , thankss awak . ok , saya takkan bercinta waktu sekolah . InsyaAllah , saya akan ingat kata - kata awak sampai bila-bila :)

    ReplyDelete
  4. same2. berusaha menjual-MAHALkan diri anda, supaya anda terus di hormati dan di respect oleh semua orang. igt tau pesan kita. ;)

    ReplyDelete
  5. Baiklah awak . kite sentiase ingat pesanan awak :)

    ReplyDelete